Κυριακή 7 Απριλίου 2024

Άνοιξη μου, άνοιξη (Μαθαίνουμε Ελληνικά τραγουδώντας)

Το τραγούδι αυτό που μιλά για την άνοιξη απευθύνεται στα ξενόγλωσσα παιδιά που μαθαίνουν ελληνικά και στα παιδιά των μικρότερων τάξεων.
Είναι από το γνωστό μας (από προηγούμενες αναρτήσεις) κανάλι "Στα Ελληνικά" (staellinika)

Τα πουλάκια κελαηδούν και οι μέρμηγκες γυρνούν
Γύρω γύρω μες τον κήπο φαγητό ψάχνουν να βρουν Τα λουλούδια όλα ανθίζουν και οι μέλισσες βουίζουν Να προλάβουν να προλάβουν κανένα μην αφήσουν Άνοιξη μου άνοιξη με τα χρώματά σου Τον κόσμο όλο στολίζεις με την ομορφιά σου Πεταλούδες κυνηγάμε με τους φίλους μου στον κήπο Που από το κουκούλι βγαίνουν, και στον ουρανό πηγαίνουν Παίζουμε όλοι στην πλατεία όλο γέλια και χαρά Παίζουμε κυνηγητό παίζουμε και πατητό Άνοιξη μου άνοιξη με τα χρώματά σου Τον κόσμο όλο στολίζεις με την ομορφιά σου Τη μεγάλη εβδομάδα την περνάμε στη γιαγιά Για να βάψουμε μαζί τα πασχαλινά αυγά Το πασχαλινό τραπέζι όλοι στρώνουμε μαζί Τα αυγά μας να τσουγκρίσουμε τη μέρα της Λαμπρής Άνοιξη μου άνοιξη με τις μυρωδιές σου, Τα νόστιμα τα φαγητά και με τις γιορτές σου Θα περάσουνε οι μέρες μέχρι την Πρωτομαγιά λουλούδια να μαζέψουμε στεφάνια για να πλέξουμε Άνοιξη μου άνοιξη με τα έθιμα σου, Με τις ευωδίες σου και τα στέφανα σου!


Μην ξεχάσετε να ενεργοποιήσετε τους ελληνικούς υπότιτλους, παιδιά.