Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024

Άσπρο, κρύο χιόνι (τραγούδι)

Το σημερινό τραγούδι είναι για τους μικρότερους φίλους της παρέας μας.
Μιλάει για το χιόνι, που αρχίζουμε ήδη να το μυρίζουμε στην ατμόσφαιρα, καθώς είμαστε στα μέσα του χειμώνα.
Είναι ένα παιχνιδοτράγουδο, δηλαδή ένα τραγούδι το λέμε παίζοντας και κάνοντας διάφορες κινήσεις με το σώμα μας.
Ποιες είναι αυτές οι κινήσεις;
Θα το καταλάβετε ακούγοντας το!

Ακούστε το τραγούδι ¨Άσπρο, κρύο χιόνι" από την παιδική χορωδία της Μοντεσσοριανής Σχολής Αθηνών "Μαρία Γουδέλη"

 

Προσέξατε, παιδιά, ότι το τραγούδι επαναλαμβάνει τα ίδια λόγια, μόνο που κάθε φορά αλλάζει μια φράση.
Διαβάστε τα λόγια παρακάτω.
Η φράση που επαναλαμβάνεται είναι με κόκκινα γράμματα.

Άσπρο, κρύο χιόνι
Στίχοι/Μουσική:Μ.Γουδέλη

Άσπρο, κρύο χιόνι όλα τα παγώνει,
στο κεφάλι μου κολλάει λιώνει και κυλάει.
Άσπρο, κρύο χιόνι όλα τα παγώνει,
και στο μέτωπο κολλάει, λιώνει και κυλάει.
Άσπρο, κρύο χιόνι όλα τα παγώνει,
στη μυτούλα μου κολλάει, λιώνει και κυλάει.
Άσπρο, κρύο χιόνι όλα τα παγώνει,
και στα μάτια μου κολλάει
Άσπρο, κρύο χιόνι όλα τα παγώνει,
και στα φρύδια μου κολλάει.
Άσπρο, κρύο χιόνι όλα τα παγώνει.
και στα μάγουλα κολλάει, λιώνει και κυλάει.
Άσπρο, κρύο χιόνι όλα τα παγώνει,
και στ' αυτάκια μου  κολλάει, λιώνει και κυλάει.
Άσπρο, κρύο χιόνι όλα τα παγώνει,
και στα χέρια μου κολλάει, λιώνει και κυλάει.
Άσπρο, κρύο χιόνι όλα τα παγώνει,
και στα δάχτυλα κολλάει, λιώνει και κυλάει.
Άσπρο, κρύο χιόνι όλα τα παγώνει,
και στα γόνατα κολλάει, λιώνει και κυλάει.
Άσπρο, κρύο χιόνι όλα τα παγώνει,
και στα πόδια μου κολλάει, λιώνει και κυλάει.
Άσπρο, κρύο χιόνι όλα τα παγώνει,
και στα ρούχα μου κολλάει, λιώνει και κυλάει.

Θυμόσαστε άλλο τραγούδι που να κάνουμε το ίδιο;
Μα, φυσικά...ποιος δεν ξέρει το "Χαρωπά τα δυο μου χέρια"!

Παίξτε με τη χιονονιφάδα
Γνωρίζετε, παιδιά, πώς να φτιάξετε μια χιονονιφάδα από χαρτί;
Είναι απλό.
Δείτε το παρακάτω βίντεο.


Αφού φτιάξετε τη χιονονιφάδα, τραγουδήστε και παίξτε το τραγούδι που μάθαμε σήμερα.
Η χιονονιφάδα θα πέφτει κάθε φορά στο σημείο του σώματος που λέει το τραγούδι.
Θα βρείτε τα λόγια του τραγουδιού πιο κάτω.

Κινούμενα σχέδια με χιόνι
Να και μερικά ωραία βιντεάκια κινουμένων σχεδίων με θέμα το χιόνι